Nog maar een maand :o - Reisverslag uit Hemrik, Nederland van Frederike - WaarBenJij.nu Nog maar een maand :o - Reisverslag uit Hemrik, Nederland van Frederike - WaarBenJij.nu

Nog maar een maand :o

Blijf op de hoogte en volg Frederike

16 Juli 2014 | Nederland, Hemrik

Hallo iedereen!!!

Het duurt nu nog echt maar één maand, om precies te zijn nog maar 28 dagen. Op 13 augustus 2014 vlieg ik om 9.15 's ochtends van Schiphol naar Newark airport in New York. Hier ga ik samen met allemaal andere exchange students drie dagen lang New York verkennen.
Op 16 augustus vlieg ik naar het vliegveld van Seattle, helemaal aan de andere kant van Amerika. Ik ga wonen bij een gastgezin in Allyn.

Maar nu eerst nog alles inpakken, en natuurlijk het afscheid, dat ook steeds dichter bij komt..

Groetjes Frederike :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederike

Heeej!!! Ik ga proberen om een blog bij te houden als ik in Amerika ben, minimaal 1 keer per maand hoop ik. Maar ik weet niet of dat me gaat lukken, ivm tijd tekort, of iets anders. Dus ik waarschuw daar maar alvast voor ;) Enjoy!!

Actief sinds 03 Juli 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 6542

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 23 Juli 2015

Highschooljaar in Amerika

Landen bezocht: